اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انواع لنزهای دوربین عکاسی - شناخت،کاربرد و نگهداری - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش انواع لنزهای دوربین عکاسی - شناخت،کاربرد و نگهداری - مقدماتی

53,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 53,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره نحوه ی انتخاب لنز و مزیت انتخاب هرکدام از آن ها را آموزش می دهیم و کاربرد هر لنز و مباحثی در خصوص عکاسی و نگهداری از هر لنز توضیح داده می شود. نگاه خلاقانه در عکاسی تا میزان زیادی به درکی عمیق از لنزها بستگی دارد. قطعاً یکی از گزینه های تاثیرگذار در کیفیت عکس ها لنز دوربین عکاسی است. یک عکاس حرفه ای قادر خواهد بود با آشنایی با ویژگی های لنزها، انتخاب لنز مناسب و بکارگیری تمام قابلیت های آن در کار خود موفق تر عمل کند. در عکاسی فقط با تعویض لنز میدان دید شما به عنوان یک عکاس از منظره یا تصویری که می خواهید خلق کنید تغییر خواهد کرد بنابراین درک تفاوت بین لنزها و مسائل مرتبط با آن ها مانند کنترل فوکوس خودکار، کار با فاصله کانونی های مختلف، مدیریت اعوجاج و ... به عکاسان کمک خواهد نمود تا با انتخاب لنز مناسب بهترین عکس ها را بگیرند. در دوره ی پایه های عکاسی: لنزها، بن لانگ نحوه ی انتخاب لنز و مزیت انتخاب هرکدام از آن ها را به شما نشان میدهد. این دوره ی آموزشی شامل مفاهیمی میشود که بر روی هر نوع دوربینی قابل استفاده است، همچون: فاصله کانونی، موقعیت دوربین و همچنین چگونگی سنجش کیفیت و در نهایت خرید لنز. بخش دوم دوره به تکنیک عکاسی میپردازد: کنترل فوکوس خودکار، نحوه ی کار با فواصل کانونی مختلف و کنترل کژدیسی و فلز لنز. در این دوره انواع مختلفی از فیلترها نیز مورد بررسی قرار میگیرد و همچنین نکاتی در مورد شیوه ی تمیزکردن و نگهداری از لنز و دوربین آموزش داده میشود. سرفصل عناوین: درک مفهوم میدان دید و موقعیت دوربین عمق میدان و انتخاب لنز چگونگی انتخاب یک لنز بررسی ویژکی های لنز استفاده از لنزهای تخصصی مانند: فیش آی و تیلت/فیش تکنیک فوکوس استفاده از فیلترها نگهداری از دوربین در دوره آموزشی اصول عکاسی آشنایی با لنزها شما با مفاهیم مرتبط با لنز ها و چگونگی استفاده بهینه از آن ها در عکاسی، آشنا می شوید.
دوره آموزش انواع لنزهای دوربین عکاسی - شناخت،کاربرد و نگهداری - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 53,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع لنزهای دوربین عکاسی - شناخت،کاربرد و نگهداری - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محسن سلمانوندی

بدون متن

محمدرضا فرجی

بسیار عالی

هافر اوانسیان

خوبه

علی آذریار

عالی

سام دارابی

مفید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی