اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته اصول عکاسی با فلش - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته اصول عکاسی با فلش - پیشرفته

117,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 117,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش اصول عکاسی با فلش در سطح پیشرفته به آموزش اصول عکاسی با فلش و استفاده از فلش برای ایجاد نورپردازی و تنظیم نور در عکاسی خواهیم پرداخت. فلش یکی از ابزارهای ضروری در عکاسی است بسیاری از عکاسان برای نورپردازی از سوژه از فلش استفاده می کنند. هر فلش در عکاسی کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. نور دادن به سوژه عکاسی نیاز به مهارت و یادگاری دارد. اگرچه نور طبیعی یکی از نورهای پر کاربرد در عکاسی و ژانر پرتره محسوب می شود اما نورهای مصنوعی، فلش ها و شاخه های نور در محیط استودیو و عکاسی تبلیغات لازم و ضروری هستند. استفاده از دوربین فلش خاموش به شما امکان می دهد تا فلش را به هر مکانی که انتخاب می کنید منتقل کنید تا بتوانید نور و سایه ها را کنترل کنید. ابزار ها مدرنی که به اتصال فیزیکی احتیاج ندارند به شما امکان می دهند در صورت تمایل، فلش های خود را دور از دوربین قرار دهید. درست که نور طبیعی، درخشندگی جذابی را بر روی محل عکاسی شما ایجاد می کند. استفاده از این نوع نورپردازی بر روی فلاش کار آسانی است، اما با مهارت و تجهیزات مناسب، شما می توانید از فلاش برای ایجاد هر نوع نورپردازی در هر مکانی استفاده کنید به جای آن که منتظر بمانید که مادر طبیعت صحنه را تنظیم کند.
دوره آموزش پیشرفته اصول عکاسی با فلش - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 117,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته اصول عکاسی با فلش - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود شم آبادی

دوره خیلی خوبیه. حدود ۳.۵ ساعت مطلب کاربردی و پرمحتوا. با تخفیف فروش ویژه، خیلی به صرفه هست. حتما تهیه کنید

narges

ترجمه خوب

محمد مرادی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی