اطلاعات دوره
آموزش ساخت تل و تاج ژله ای و گل های تزئینی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت تل و تاج ژله ای و گل های تزئینی

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این پکیج آموزشی، نحوه ساخت تاج عروس، تل و تاج ژله ای عروس ، گل جقه ، ساخت گل سر با نگین، نحوه چسب زدن، نگین چینی و ... را با هم یاد می گیریم. این دوره آموزشی از ده قسمت تشکیل شده است. آموزش به گونه ای است که، کسانی که هیچ گونه آشنایی با ساخت تل و تاج عروس ندارند هم می توانند از آن استفاده کنند. در ابتدای هر قسمت وسایل مورد نیاز آن قسمت توضیح داده می شود. توصیه می کنم قسمت ها را به ترتیب ببینید زیرا قسمت های آموزشی از آسان به سخت ارائه شده است و در برخی از قسمت ها اطلاعات و آموزش های قسمت قبلی استفاده می شود. در صورت برخورد با مشکل از طریق لیموناد با من در تماس باشید.
دوره آموزش ساخت تل و تاج ژله ای و گل های تزئینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدیه سیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت تل و تاج ژله ای و گل های تزئینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

غزاله مرتضوی

کاربردی و مفید

علی احمدی

عالی بود

Mz 110

به نظرم خیلی خوب توضیح داده بودن... من که خیلی استفاده کردم فقط ای کاش عکس الگو هایی رو که توی فیلم میکشیدن رو هم جداگانه بارگذاری میکردید

انسیه علینقی

سلام خسته نباشید کیفیت اموزش فوق العاده بالاست فقط من نمیدونم خمیر سیلیکون از کجا باید تهیه کرد یا میتوان تو خونه تهیه اش کرد و یا خمیر،جایگزین داره لطفا در این مورد راهنماییم کنین سپاس از لطف بی کرانتون

باران سرچاهی

باسلام آموزشها تون در حد بسیار بالا بود خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی