اطلاعات دوره
فیلم آموزش عکاسی مقدماتی - دوبله لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش عکاسی مقدماتی - دوبله لیندا - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش عکاسی رایگان، شما را با اصول مقدماتی و اولیه عکاسی و دوربین آشنا می شوید تا مسیر راه عکاسی را بشناسید و نخستین گام ها را اصولی بردارید در عصری طلایی از عکاسی زندگی می کنیم. راه های زیادی از طریق عکاسی برای رساندن پیام، بیان یک مطلب یا احساسات و فروش محصولات به وجود آمده است. عکاس ها عادت کرده اند که محصولاتشان را از طریق عکاسی به فروش برسانند. همچنین برای ثبت و ضبط لحظات به یادماندنی خودشان و به اشتراک گذاری آنها با دیگران از این روش استفاده کنند. اگر دوست دارید که به دنیای عکاسی وارد شوید باید بدانید که در دوره آموزش عکاسی و ویرایش تصاویر، پروازی بلند به چشم انداز عکاسی خواهیم انداخت. “جیم هاید” مدرس با سابقه شرکت “لیندا” در این دوره آموزش عکاسی شما را با مباحثی همچون: ابزار و لوازم های عکاسی، انواع دوربین ها، لوازم جانبی و دوربین گوشی ها، مهارت های عکاسی، استفاده از نرم افزارهای عکاسی و در نهایت با پرینت و اشتراک گذاری آن آشنا خواهد کرد.
دوره فیلم آموزش عکاسی مقدماتی - دوبله لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایران یادگیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش عکاسی مقدماتی - دوبله لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نفس بی تی اس لاور

آموزش برای شروع از پایه خیلی خوبه

negar karimi

عالی بود ممنون از شما که دوره رو رایگان قرار دادید

ساسان ساسانیان

برای شروع خوب ولی کامل نبود

محمود شم آبادی

سلام کار موثر بدون مقدمه اصولی و پایه محکم، شکل نمی گیره. برای من که خیلی مفید بود این دوره رو مدتی قبل تهیه کرده بودم. قبلش خیلی بی قاعده عکاسی می کردم. ولی الان جهت درست شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی