اطلاعات دوره
آموزش کتاب شهروند الکترونیک - فصل سوم - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب شهروند الکترونیک - فصل سوم - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش کتاب شهروند الکترونیک قصد داریم به آموزش مباحث فصل سوم مدیریت پوشه، پرونده و برنامه های جانبی ویندوز از کتاب شهروند الکترونیک بپردازیم. در این دوره آموزشی با ادامه آموزش مباحث کتاب شهروند الکترونیک در خدمت شما هستیم. در این دوره به فصل سوم (آشنایی با مدیریت پوشه، پرونده و برنامه های جانبی ویندوز) خواهیم پرداخت. شهروند الکترونیک کسی است که از حداقل توانایی لازم برای کار با رایانه و مفاهيم پايه فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار باشد و بتواند از اینترنت برای انجام امور روزمره زندگی از جمله برقراری ارتباط با دیگران، خرید و فروش و ... استفاده کند. آنچه در آموزش کتاب شهروند الکترونیک - فصل سوم بیان خواهد شد: 
دوره آموزش کتاب شهروند الکترونیک - فصل سوم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب شهروند الکترونیک - فصل سوم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی