اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری مالی 1399
مسیر آموزشی

بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری مالی 1399

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره بررسی سوالات کنکور ارشد حسابداری مالی 1399 بصورت کامل به بررسی و ارائه پاسخ تشریحی به سوالات حسابداری مالی در کنکور 1399 می پردازیم. همانطور که می دانید در کنکور ارشد حسابداری سال 1399 تعداد 30 سوال برای مباحث حسابداری مالی طراحی شده بود که در این دوره کوتاه و مفید قصد داریم به بررسی کامل و ارائه پاسخ تشریحی این سوالات بپردازیم. هر سوال به صورت کامل بررسی می شود و علاوه بر ارائه پاسخ تشریحی و توضیحات لازم، اینکه هر سوال از چه درسی طرح شده است و منبع آن را مشخص می کنیم. آنچه در دوره بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری مالی 1399 بیان می شود:
دوره بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری مالی 1399 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری مالی 1399 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی نیک پی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی