اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی پرایس اکشن در بورس و بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی پرایس اکشن در بورس و بازارهای مالی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دنیای معامله‌گری به مانند هر پدیده و زمینه دیگر، فراز و فرودهای متعددی داشته است. یکی از مسائلی که معامله‌گران را دچار چالش‌های جدی کرده، عدم توجه به حرکات قیمت و سیگنال‌های ناب صادره از آن است تا جایی که بسیاری از معامله‌گران خود را درگیر ابزارهای بسیار پیچیده نموده و بدون آنکه به ماهیت، کارکرد و هدف ابزارها و روش‌های مورد استفاده توجه داشته باشند به صورت کورکورانه اقدام به تقلید و معامله می‌نمایند. پرایس اکشن (Price Action) رویکردی برای بهبود این وضعیت و کمک به رفع این چالش اساسی است. در پرایس اکشن تلاش می‌شود تا خود قیمت به عنوان یک موجود زنده فعال و منعطف مورد بحث، بررسی و کنکاش دقیق قرار گیرد و سایر ابزارها نیز در صورت نیاز به عنوان مفسرهای قیمتی جانبی مورد دقت نظر و توجه قرار گیرند.
دوره آموزش مقدماتی پرایس اکشن در بورس و بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی پرایس اکشن در بورس و بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

با سلام. من دوره را دیدم مباحث اصلی خلاصه توضیح داده شده و بهتر از این می توانست توضیح داده شود، و در کل دوره خوبی نبود.

رضا

سلام خسته نباشید. استاد به نظرم پرایس اکشن خیلی شباهت به ایچیمکو داره هم در استاپ لاس گذاشتن و هم در اردرهای خرید، البته پرایس اکشن برا معاملگران بلند مدت به نظرم بهتر باشه.

احسان

این دوره رو دیدم، به نظرم دوره خوبیه استاد مثال هایی خوبی می زنند.

علیرضا

سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی. مباحث گفته شده بسیار عالی هستند. اموزش پرایش اکشن پیشرفته رو هم میزارید برای یادگیری؟ در خواست دیگری که بنده دارم اینه که در مورد فیبوناچی و الگو های هارمونیک و امواج الیوت به صورت مقدماتی و پیشرفته اموزش هایی رو بگذارید تا از دانش شما بیش از پیش استفاده کنیم. اگر مدت زمان تمرین و اموزش روی چارت واقعی در اموزش ها بیشتر بشه به نظرم خیلی بهتره. چون اصلش این است که ما مطالب تئوری را باید روی چارت پیاده کنیم.

افشین

سلام و احترام خیلی استفاده کردم و بسیار سپاسگزارم. آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی