اطلاعات دوره
آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – مقدماتی

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین بهبودی4.4
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رقابت بین کسب و کارها هر روزه در حال افزایش است و به همین دلیل هر ساله میلیاردها دلار در تمام دنیا صرف تبلیغات می شود. انسان ها در هر کجا که باشند در معرض بمباران این تبلیغات قرار می گیرند، اما یک تبلیغ برای موثر بودن باید ساده، شفاف و جذاب باشد و در اینجا است که کپی رایتینگ (Copywriting) وارد عرصه می شود. مفهوم کپی رایتینگ این است که تبلیغی نوشته و ایجاد شود که خواننده آن را به انجام کاری تشویق و ترغیب نماید. کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. در واقع این شغل ترکیبی است از مهارت های مختلف، مخصوصا نویسندگی که با کمک آن محصولات و خدمات به شکل اصولی به مخاطبین هدف معرفی شده و باعث ترغیب مخاطبین به خرید محصولات و خدمات می شود.
دوره آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین بهبودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

عالی بود عالی عالی.

احمد

رشته تحصیلیم در دانشگاه گرافیک بوده و این درس رو حتی به استادم پیشنهاد دادم.

جواد

همه چیز حالا خیلی فول و تمام و کمال نبود. من انتظار داشتم مسائل بیشتری رو یاد بگیرم.

صبا

سلام. آموزش خوب و مفیدی بود. ممنونم از گردآورنده ی عزیز

بهروز

زیاد نگاه نکردم اما از نحوه بیان و تدریس مدرس راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی