اطلاعات دوره
آموزش فاندامنتال ، سنتیمنت و تحلیل بین بازاری در بازارهای جهانیبا زارهای جهانی
مسیر آموزشی

آموزش فاندامنتال ، سنتیمنت و تحلیل بین بازاری در بازارهای جهانیبا زارهای جهانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:نامشخص4.2
  • زمان:4 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این مجموعه آموزشی اولین دوره ترید جفت ارزها بر اساس فاندامنتال سنتیمنت و تحلیل بین بازاری (MACM) می باشد که توسط مهندس بابک مصباح زاده و مهندس مصطفی امیری ارائه شده است در این دوره ی آموزشی تلاش شده است با مدل کردن جفت ارزها در گروههای مختلف استراتژی بسیار مفید و کاربردی ارائه شود تا تمام فعالان ایرانی بازارهای مالی بتوانند بر اساس فاندامنتال و سنتیمنت و تحلیل بین بازاری بصورت کاملاً پرکتیکال و کاربردی در کنار استراتژی تکنیکالی خود میزان دقت و موفقیت در ترید جفت ارزها را بالاتر ببرند.اساتید این مجموعه تمامی تلاش خود را نموده اند در ۹ مدل فاندامنتالی بصورت کامل کمبود اتصال مسائل بنیادی و احساسات معامله گران و روش های دنبال کردن جریانات نقدینگی و تاثیرات آن ها بر بازار را پر کنند و روش بسیار موثری در راستای معامله ی جفت ارزها به همگی عزیزان بیاموزند.   جلسه اول ۲۵ دقیقه ۱-۱ بررسی و آموزش عمیق مبحث تورّم توضیح بازار مشاغل ارتباط بازار کار و تورم با آموزش ˜ منحنی فیلیپس مدل کینزیان بازار مسکن آشنایی اولیه با تحلیل بین بازاری لینک : نمایش حجم: ۱۴۶ مگابایت زمان: ۲۵ دقیقه جلسه دوم ۲۴ دقیقه ۲-۱ سیاست ها ی انبساطی و انقباضی بانک های مرکزی ابزارهای بانک های مرکزی نظام عرضه و تقاضا تولید ناخالص داخلی نرخ بهره لینک : نمایش حجم: ۱۶۰ مگابایت زمان: ۲۴ دقیقه جلسه سوم ۱۹ دقیقه ۳-۱ سنتیمنت چیست توضیح کامل ریسک پذیری و ریسک گریزی چگونه سنتیمنت را تشخیص دهیم چگونه از سنتیمنت در ترید استفاده کنیم لینک : نمایش حجم: ۱۱۶ مگابایت زمان: ۱۹ دقیقه جلسه چهارم ۲۱ دقیقه ۴-۱ ...
دوره آموزش فاندامنتال ، سنتیمنت و تحلیل بین بازاری در بازارهای جهانیبا زارهای جهانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط نامشخص مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فاندامنتال ، سنتیمنت و تحلیل بین بازاری در بازارهای جهانیبا زارهای جهانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی