اطلاعات دوره
فیلم آموزشی پرایس اکشن به روش RTM توسط محمدجواد پری پوربا محمدجواد پری پور
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی پرایس اکشن به روش RTM توسط محمدجواد پری پوربا محمدجواد پری پور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ظهور پرایس اکشن عرضه و تقاضا شاید بتوان گفت سبک های پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا در بین معامله گران بعد از آقای سم سیدن مورد استقبال و توجه قرار گرفت و سپس توسط اساتید دیگر از جمله آقای آلفونسو و ایف (نام اصلی Michel Guilfoyle ) گسترش یافت و بهینه تر شد. هر سبک عرضه تقاضا بسته به دیدگاه‌های صاحب سبک روش ها و متدهای خاص خود را برای امتیاز‌دهی و پیدا کردن نواحی با احتمال واکنش بیشتر در نظر دارد و اشتراکاتی هم بین این روش ها وجود دارد. لازم به ذکر است که در کنار این سبک‌ها دیدگاه‌ های آقای وایکوف نیز بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به کار گرفته شده. معامله‌گران عرضه و تقاضا براساس سطوحی که قیمت در گذشته به تعادل رسیده و بعد از آن به خاطر عدم تعادل بین نیروی خریداران و فروشندگان از تعادل خارج شده تصمیم‌گیری های معاملاتی خود را انجام میدهند. درباره پرایس اکشن به روش RTM سبک RTM حاصل یک فعالیت تیمی و تحقیقاتی روی حرکات بازار بود که علاوه بر ایف افرادی مثل REDSWORD ، بن‌هور ،اسنیفر و … در این فعالیت حضور داشتند. RTM مخفف read the market یا خوانش بازار است. آقای ایف آرتی‌ام و آکادمی RTM را با تلفیق آموزه های سم سیدن و ردسورد تاسیس کرد. روشی که آن زمان (نیمه دوم سال 2013 ) جرقه های اولیه‌اش در سایت فارکس فکتوری به اسم ار تی ام صحبت می‌شد تا امروز دستخوش تغییرات زیادی شده که حاصل تلاش های دانشجوها و تریدرهای این سبک بوده . یکی از افرادی که در رشد RTM موثر بود و به درجه مَستری آکادمی RTM هم رسیده بود آقای سلمان انفرادی معروف به سالیوان است . سالیوان مطالب زیادی از هر سرفصل آرتی‌ام را به فارسی ترجمه کرد و همچنین مقالاتی را در مورد ریتریس قیمت و جریان سفارشات مطرح کرد که قبل از آن مطرح نشد ...
دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن به روش RTM توسط محمدجواد پری پوربا محمدجواد پری پور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط محمدجواد پری پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن به روش RTM توسط محمدجواد پری پوربا محمدجواد پری پور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی