اطلاعات دوره
آموزش کامل Vue3
مسیر آموزشی

آموزش کامل Vue3

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:107 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:15 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش Vue.js قدم ابتدایی از یادگیری Vue است که در طی این دوره قصد داریم به شکل قدم به قدم کار با این کتابخانه پرمخاطب جاوا اسکریپت را به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش کامل Vue3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل Vue3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Majid Goudarzi

سلام.وقت بخیر. من میخوام داخل vue از سوکت استفاده کنم. فرضا چندین کاربر دارم که میخوان با socket api به یک سایتی متصل بشن و حتی زمانی که آفلاینم هستند،این اتصال برقرار باشه. خواستم بدونم امکانش هست این آموزش رو تولید کنید؟

حسام موسوی

درود مجید عزیز در نظر میگیریم این رو یک نکته وقتی کاربر افلاین باشه هیچ اتصالی برقرار نمیشه که بخواد اتصال socket برقرار بمونه

Majid Goudarzi

اما من شنیدم با استفاده از برودکستینگ این قابلیت انجام پذیره. سایت هایی مثل تریدینگ ویو یا صرافی های آنلاینم ازش استفاده میکنن

Hamid Reza Niakan

سلام وقت بخیر ایا من این دوره را بخر یا باز نشر میشه؟ آیا آموزش nuxt.js هم اموزش می دهید؟

حسام موسوی

درود حمید عزیز این دوره بروز هست و مشکلی نداره دروه nuxt هم فعلا مشخص نیست که بخوام قولی بدم در موردش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی