اطلاعات دوره
آموزش کامل Sass
مسیر آموزشی

آموزش کامل Sass

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:137 نظر4.7
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش Sass ما قصد داریم کار با این زبان پیش پردازنده را که به CSS قابلیت‌های پیشرفته‌تری می‌دهد به شکل جامع و کامل به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش کامل Sass دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل Sass را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین موسوی

سلام وقت بخیر یک سوالی برام پیش اومده و شاید برای کسانی هم که دوره sass رو میبینن سوال باشه...!!! ما توی sass از یکسری mixin و variables و... استفاده میکنیم که نهایتا باید اون کد ها تبدیل به css بشه ، سوال اینجاست که آیا عقلانی هست ما از sass استفاده کنیم؟ درسته قابلیت های خوبی داره و سرعت بیشتری به کار میبخشه ولی من هنوز بعد یادگیری sass دقیقا هنوز درک نکردم چرا باید از sass استفاده کنیم

حسام موسوی

سلام وقت بخیر جواب ساده هست چون sass میتونه بهتون کمک کنه کدهای خواناتر ، تمیزتر و و با تکرار پزیری بهتری بسازید

aaty

سلام ببخشید آقای موسوی من یک دوره آموزش از شما در مورد همین sass دارم که نزدیک به 2 ساعت هست و شما در اونجا با webstorm 2016.1 کار میکنید ولی در حال حاضر تو سایت شما نیست و با دوره فعلی sass شما یکی نیست میخواستم بدونم اون آموزش برداشته شده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

حسام موسوی

سلام وقت بخیر در حال حاضر همین دوره رو داریم دوره‌ای دیگه‌ای نداریم !

نیما محسن دوست

سلام اقا حسام خسته نباشید ببخشید حتما باید sass رو یاد بگیریم یا نه ؟ و اینکه منی که تازه کارم بعدی html و css و flex و grid الان برم sass رو یاد بگیرم یا جاوا اسکریپت؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی