اطلاعات دوره
آموزش توسعه برند – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش توسعه برند – جامع و با مفاهیم کلیدی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدیران و صاحبان برند در ایران، متاسفانه نسبت به رشد برند خود با یک قناعت خاصی رفتار می کنند. به این مفهوم که برندهای ایرانی به محض رسیدن به یک جایگاه مشخص، عموما دست از تلاش بر می دارند و تصور می کنند که این برند ساخته شده، تا ابد برای آن ها کار می کند. اما این تصور بسیار مهلکی است. حتی اگر قصد برندسازی بیشتر را نداریم، حداقل برای حفظ برند ایجاد شده باید تحرکات جدی داشته باشیم تا در واقع از برند خود محافظت کنیم. امید است تا مدیران، کارمندان، مشاوران و علاقه مندان به حوزه برندینگ، پس از مشاهده این آموزش، ابتدا نسبت به توسعه برند خود اقدام کرده و سپس بتوانند از این آموزش ها بهره کافی را جهت ارتقا و بهبود برند خود ببرند.
دوره آموزش توسعه برند – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا منتظرالقائم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توسعه برند – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

آموزش خوب و کاربردی بود.

رضا

مدرس مفاهیم را با بیان خوب، فارغ از پیچیدگی و موارد مشابه ارائه کردن. اگر دنبال موضوعات از این قبیل هستید دیدن این آموزش را به شما پیشنهاد میکنم

Parsa

بسیار دوره ی خوب و مفیدیه

نازگل

من رشته ی کاریم برندینگ و مارکتینگ هستش؛ رشته ی تحصیلیم هم بازاریابی بوده. با توجه به نیازی که داشتم این آموزش رو تهیه کردم. خیلی تونست بهم کمک کنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی