اطلاعات دوره
آموزش اصول و روش های متن کاوی  Text Mining
مسیر آموزشی

آموزش اصول و روش های متن کاوی Text Mining

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در اغلب مسائل، وجود حجم زیاد داده ها، منجر به ایجاد اشکالات جدی در امر شناسایی و کشف روابط و الگوهای پنهان در این داده ها شده است. دانش داده کاوی با هدف فراهم آوردن روش هایی برای پردازش هوشمند حجم زیاد داده ها و استخراج روال ها و قوانین حاکم بر آن ها، مطرح شده است. این دانش در کاربردهای مختلف و اصولا در هر جا با مساله تجزیه و تحلیل اطلاعات مواجه هستیم، قابل استفاده است. در این دوره به بیان اصول و روش های داده کاوی به منظور استخراج روندها و الگوهای پنهان در داده ها، پرداخته خواهد شد.
دوره آموزش اصول و روش های متن کاوی Text Mining دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیر حسین کیهانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و روش های متن کاوی Text Mining را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

معصومه

با سلام.آموزش نسبتا خوبی بود.

محمد

تئوری هاش عالی بود همه مطالب رو از اول گفتن میشه گفت از صفر تا 80 را گفتند، ولی کافی بود.

بهاره

عاااالی بود، مباحث که باید توی آموزش داده کاوی باشه کاملا با مثال توضیح داده شده.

مسعود

هر چی از فرادرس بگم کم گفتم واقعا عالیه برای پایان نامم استفاده کردم از فرادرس بهتر ندیدم.

اشکان

دسته بندی مطالب خیلی عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی