اطلاعات دوره
آموزش هوش مصنوعی توزیع شده
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی توزیع شده

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از زمان معرفی اولیه مفهوم هوش مصنوعی توزیع شده در دهه 1980، این مفهوم گسترش و تنوع زیادی یافته است و امروزه به یکی از حوزه های بسیار فعال تحقیقاتی تبدیل شده است و در عین حال، طی سال های اخیر، عامل های هوشمند و خودکار (Intelligent Autonomous Agents) در طیف وسیعی از کاربردهای مختلف نظیر حوزه فناوری اطلاعات، صنعت، ارتباطات، آموزش و نیز حوزه دفاعی و نظامی، به صورت موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته اند.
دوره آموزش هوش مصنوعی توزیع شده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیر حسین کیهانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی توزیع شده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالی بود، هوش مصنوعی الان نیاز روز هست، تو این دوره تمام سوالاتی که به عنوان پایه تو هوش مصنوعی ممکنه برا یه مخاطب پیش بیاد رو پاسخ دادند. نوع جدیدی از هوش مصنوعی هست که قشنگ توضیحش دادند.

نیما

به نظرم این مباحث پایه ای برای ورود به هوش مصنوعی لازم هست و این آموزش از کامل ترین آموزش های ممکن در این زمینه هست

مرضیه

خیلی خوب گفته شده. واقعا لذت بردم. صراحت و پیوستگی مطالب خوب رعایت شده بود. به صورت سلسه مراتبی، پلکانی یادگیری انجام میشد.

میهمان

خیلی کامل بود. یکی از دوره هایی بود که خیلی کامل و جامع بود و من رضایت داشتم.

امید

آموزشو دیدم و به نظرم خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی