اطلاعات دوره
آموزش ریاضی عمومی ۱ + حل مثال و تست کنکور کارشناسی ارشد
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی عمومی ۱ + حل مثال و تست کنکور کارشناسی ارشد

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دروس پایه ای همه رشته های مهندسی، درس ریاضی ۱ است. قبل از مطالعه این درس باید با مفاهیم ریاضی پایه مانند مجموعه ها، اتحادها، چند جمله ای، تابع درجه 2، مثلثات، تابع و انواع تابع آشنا بود. در این فرادرس ابتدا به حد و پیوستگی می پردازیم و سپس درس را با معرفی مشتق و انتگرال و کاربردهای آن ادامه می دهیم. در نهایت مختصات قطبی، اعداد مختلط و دنباله و سری آموزش داده می شود.
دوره آموزش ریاضی عمومی ۱ + حل مثال و تست کنکور کارشناسی ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی عمومی ۱ + حل مثال و تست کنکور کارشناسی ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

از همه نظر عالی.

مبینا

عااااااااالی.

مهدی

عالی

عرشیا

از اینکه همه چیز رو کامل و با حوصله مطرح میکنن خیلی خوشم اومد و اینکه از سطحی شروع میکنن که برای همه قابل فهم باشه

بهنام

این آموزش برای ریاضی عمومی یک، بسیار مناسب و رضایت بخش بود. تعداد مثالها و تمرین ها بسیار زیاد هست و مطالب مختلف رو پوشش میده. تسلط علمی مدرس بسیار مشهوده و توانایی انتقال خوبی هم دارند ایشون. من از این آموزش بسیار راضی هستم و به بقیه ی دوستان هم پیشنهاد میکنم. در نهایت از مدرس خوب دوره جناب شیرافکن و عوامل فرادرس سپاسگزارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی