اطلاعات دوره
آموزش اصول طراحی چند رسانه ای آموزشی
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی چند رسانه ای آموزشی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دنیای امروز ما پر از رسانه های مختلف است. آموزش هایی که بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح زیری شده اند، رسانه های متشکل از صدا، تصویر و متن را به آموزش وارد کرده اند که شکل جدیدی از تجربه کاربر بر اساس حس های مختلف را ممکن می سازد. این آموزش در سه بخش کلی طراحی شده است: 1-اصول روانشناختی مرتبط با چند رسانه ای 2-اصول طراحی چند رسانه ای 3-ارزشیابی از چند رسانه ای ها و سناریونویسی برای طراحی محتوای چند رسانه ای. پس از بررسی اصول روانشناختی طراحی چند رسانه ای ها و ارتباط آن با نظریات یادگیری طی پنج بخش اصول طراحی چند رسانه ای ها بیان شده است و در انتها ضمن ارائه مطالبی در خصوص ارزیابی چند رسانه ای ها، سناریوی تولید و همچنین تیم تولید معرفی می شود.
دوره آموزش اصول طراحی چند رسانه ای آموزشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نسرین محمدحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی چند رسانه ای آموزشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

طاهره

بسیار عالییییییییییییییییی. محتوای دقیق و کامل.

شاهین

من در خصوص پروژه ی دانشگاهیم این آموزشو تهیه کردم، خیلی عالی بود مخصوصا قسمت یادگیریش.

سید حسین

خیلی یه جور خاصی بود، بیشتر در خصوص دانشگاه بود و تئوری بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی