اطلاعات دوره
آموزش نظریه های مطالعات منطقه ای Regional Studies
مسیر آموزشی

آموزش نظریه های مطالعات منطقه ای Regional Studies

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حدود سه دهه است که در دانشگاه های معتبر دنیا مطالعات منطقه ای (Regional Studies) به صورت مدون در حال ارائه است و اندیشمندان و مکاتب متفاوتی در این باره وجود دارند. این رشته حدود یک دهه قبل به طور جدی وارد ایران شد و در حال حاضر به دنبال تحکیم جای پای خود می باشد. مطالعات منطقه ای در چندین دانشگاه مختلف در مقطع کارشناسی ارشد در حال تدریس است و دانشگاه های معتبر دولتی در حال پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری هستند و دانشگاه آزاد نیز در حال گسترش این رشته می باشد و دپارتمان های تخصصی گوناگون منطقه ای با ژورنال های علمی - پژوهشی در این زمینه فعالیت می کنند، لذا آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان با این رشته و نظریه های آن امری لازم و ضروری است.
دوره آموزش نظریه های مطالعات منطقه ای Regional Studies دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میر جواد میرگلوی بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه های مطالعات منطقه ای Regional Studies را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

گوباد

فوق العاده بود اما ای کاش صدا یکم زیاد تر بود یکم آروم حرف میزنن (از نظر ولوم)

عليرضا

آموزش خوب بود. رشته من علوم سیاسی هست ولی این اموزرش بیشتر به روابط بین الملل مرتبط می باشد.

فائزه

آموزش خوبی بود ولی چیز جدیدی به نسبت دیگر سایت ها نداشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی