وبلاگ دوره‌بین
۶ راه آسان کسب درآمد از پریمیر Premiere

۶ راه آسان کسب درآمد از پریمیر Premiere


فهرست مطالب
  • ادوبی پریمیر چیست؟
  • راه های درآمدزایی از پریمیر
  • تیزر های تبلیغاتی
  • تدوین کلیپ های عروسی و جشن تولد
  • مونتاژ، تدوین و ساخت تیتراژ فیلم های سینمایی
  • ساخت کلیپ های موزیک ویدیو
  • ساخت دوره های آموزشی
  • تدوین به صورت فریلنسری (کار تدوین در منزل)

ادوبی پریمیر چیست؟

نرم افزار ادوبی پریمیر محصول شرکت Adobe و یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش فیلم و تدوین ویدیو هست. این نرم افزار حرفه ای ترین امکانات رو در اختیار افرادی قرار میده که قصد ویرایش فیلم و ساخت کلیپ دارند. دانش کار با نرم افزار پریمیر از تخصص هایی محسوب میشه که درآمد اون میتونه برای افراد نامحدود باشه.

در حال حاضر اکثر ویدیو هایی که تدوین و ویرایش میشن توسط این نرم افزار ویرایش شدند. امروزه این نرم افزار علاقمندان زیادی رو به خودش جذب کرده. با وجود تولیدات محتوای زیادی که در شبکه های اجتماعی در حال اتفاق افتادن هست، نیاز روزمره به این نرم افزار بیشتر میشه.

 

راه های درآمدزایی از پریمیر

تیزر های تبلیغاتی

اگه به سطحی از کار تدوین با پریمیر برسید که بتونید در زمان کوتاهی تیزر های تبلیغاتی برای برند ها بسازید، در این صورت فرصت های زیادی در این کار پیش پای شماست. شما در این شاخه در فرصت کوتاهی به درآمد قابل توجهی خواهید رسید!

 

تدوین کلیپ های عروسی و جشن تولد

امروزه در مراسم های عقد و عروسی به طور عمده از کلیپ ها برای ثبت خاطرات استفاده می‌کنن. تقاضای بیشتر آن ها جلوه های ساده ی بصری است. شما کافیه با ساختن نمونه کار های آزمایشی در جایی یا گروهی که در انجام این گونه کار ها مشغول هستند عضو بشید و با خلاقیت و مهارت خود رضایت اونها را جلب کنید.

 

مونتاژ، تدوین و ساخت تیتراژ فیلم های سینمایی

این حوزه یکی از تخصصی ترین حوزه ها در سینما هست و برای اینکه بتونید در اون به فعالیت بپردازید علاوه بر توانایی بالای تدوین، به دانش و تجربه سینمایی هم نیاز دارید و به طبع، درآمدش هم بسیار خوب و قابل توجه هست. تیتراژ فیلم های سینمایی هم بسیار مهمه و می تونه ارزش و اعتبار فیلم را دو چندان کنه.

 

ساخت کلیپ های موزیک ویدیو

یکی از بهترین بازارها برای کسب درآمد از پریمیر ساخت کلیپ های موزیک ویدیو هست. بازار کار خواننده ها، موزیسین ها و… روز به روز در حال گسترشه و شاهد تولید موزیک ویدیوهای بسیار حرفه ای و جذابی از آن ها هستیم.

 

ساخت دوره های آموزشی

شما می‌تونید برای اساتید در زمینه های مختلف دوره های آموزشی بسازید. ساختن دوره های آموزشی با استفاده از موشن گرافی و جلوه های ویژه یکی از شاخه های جذاب تدوین و ویرایش فیلم است. علاوه بر جذابیت، درآمد این بخش هم بالاست. شما علاوه بر مهارت تدوین باید برای گیرایی و جذابیت آموزش، خلاقیت زیادی هم به خرج بدید.
همچنین می‌تونید برای خودتون دوره های آموزشی طراحی کنید و در سایت خودتون و یا سایت های همکاری در فروش مانند دوره‌‌بین، این دوره های آموزشی رو برای فروش ثبت کنید و از این طریق نیز درآمد کسب کنید.

 

تدوین به صورت فریلنسری (کار تدوین در منزل)

یکی از روش های بسیار پرسودی که در این رشته وجود داره، فعالیت به صورت فریلنسری است. فریلنسر در واقع به کسانی گفته می شود که در حرفه ای خاص تخصص و مهارت بالایی دارن و به صورت پروژه ای و دورکاری برای مجموعه ها و یا کارفرمایان مختلف، کار می کنند. کار تدوین در منزل تنها برای رشته و هنر تدوین نیست! بلکه در این روش هر فردی میتونه در تخصص های مختلف از این راه کسب درآمد کنه.

اگه تازه قصد یادگیری پریمیر رو داری توصیه می‌کنیم از دوره های آموزشی پریمیر موجود در موتور جستجوی دوره های آموزشی (دوره‌بین) استفاده کنی. چون در کمترین زمان ممکن و صرف یک هزینه معقول، تمام مطالب پریمیر رو به صورت دسته بندی شده یاد میگیری:)

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی