وبلاگ دوره‌بین

۹ روش کسب درآمد بیشتر از آموزش در اینستاگرام

۹ روش کسب درآمد بیشتر از آموزش در اینستاگرام


فهرست مطالب
  • سادگی محتوا
  • کم حجم بودن محتوا
  • کیفیت محتوا
  • تسلط بر محتوا
  • تعامل با مدرسان حوزه خودتان
  • تعامل با مخاطبان
  • هشتگ گذاری
  • استوری بزارید
  • بیوگرافی مناسب بنویسید
  • از این ها دوری کن!

امروزه افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارن. اینستاگرام یکی از اون جاهایی که میشه به راحتی و رایگان محصول یا هنرتو به نمایش بذاری و خودت رو به بقیه معرفی کنی. اینستاگرام با کاربران میلیاردی‌اش بستری مناسب برای دیجیتال مارکت ها محسوب می‌شه که نباید ازش قافل بود؛ اینجاییم تا با ارائه راه‌کار‌هایی به شما کمک کنیم تا آموزش و دوره‌تون بیشتر دیده بشه و درآمد خوبی ازش به دست بیارید.

 

سادگی محتوا

امروزه با حجوم مطالب و محتوا‌های گوناگون در این پیام‌ رسان سادگی تولید محتوا برای دیده شدن آن ضروری است؛ افزایش کیفیت صرفا به معنای افزودن افکت‌های زیاد و شلوغ کردن صفحه و کاور های رنگی رنگی و شلوغ و ... نیست؛ اتفاقا کاملا برعکس محتوا باید ساده باشه بی‌آرایش و به زبان سلیس و روان، این باعث میشه کیفیت کار شما هم بیشتر بشه چون بلدید چطور با مخاطب ارتباط بگیرید!

 

کم حجم بودن محتوا

مخاطب حوصله محتوا طولانی و رسمی رو نداره و دنبال مطلب قابل فهم و آسون میگرده که تو کمترین زمان یاد بگیره و بیشترین بازده رو داشته باشه.

 

کیفیت محتوا

استفاده از دوربین با کیفیت میکروفون تخته هوشمند پاورپوینت و تصاویر جذاب و... در جذب مخاطب تاثیر زیادی داره.

 

تسلط بر محتوا

باید برای مخاطب ارزش قائل شد، بیان سلیس و روان مطلب در آموزش از اهمیت بالایی برخورداره چون مخاطب در آموزش به صدای شما و نحوه تدریس تون بیشتر از چهره و ظاهر کارتون اهمیت میده پس مسئله مهمیه!

 

تعامل با مدرسان حوزه خودتان

اگر در شروع کار هستید بهتره با مدرسان نام آشنا و پر مخاطب در فضای اینستاگرام در تعامل باشید، فالو‌شون کنید، لایکشون کنید، کامنت بذارید و ...

 

تعامل با مخاطبان

اگر پستی میذارید کامنت یا نظری دریافت می‌کنید بلافاصله پاسخ بدین، این کار طبق الگوریتم‌‌های اینستاگرام شما رو بیشتر در معرض دید قرار میده.

 

هشتگ گذاری

هشتگ های مرتبط با پست و محتوایی که تولید می‌کنید و یا هشتگ‌های برتر و محبوب اون تایمی که پست رو قرار میدید به دیده شدن شما خیلی کمک میکنه!

 

استوری بزارید

تعداد استوری بالا در هر روز مخصوصا استوری‌های فان که توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته شود کمک زیادی به دیده شدن پیج شما می‌کنه.

 

بیوگرافی مناسب بنویسید

از خودتون یه بیوگرافی هر چند مختصر در پیجتون قرار بدید و دستاورد‌ها و مدارک و مهارت خودتون رو معرفی کنید تا اعتماد مخاطبا بیشتر بشه.

 

از این‌ها دوری کن!

از زدن فالور و کامنت و لایک فیک به شدت دوری کن، چون مخاطب بهش بر می‌خوره و شمارو آماتور فرض می‌‌کنه، و دیگه به کیفیت کار شما نگاه هم نمیکنه و سریع از پیج خارج میشه!

شاید درآمدزایی و جذب مخاطب از بستر مجازی کمی زمان بر باشه اما در نهایت درآمد خوبی نصیب شما می‌کنه پس اگه تصمیمت رو گرفتی و هنری داری که می‌خوایی رایگان آموزش بدی این شما و این اینستاگرام همین الان شروع کن‌.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی