وبلاگ دوره‌بین

خرید بهترین دوره موشن گرافیک

خرید بهترین دوره موشن گرافیک


فهرست مطالب
  • موشن گرافیگ دقیقا چیست؟!
  • خرید مناسب ترین دوره موشن گرافیک

خب؛ می‌رسیم به جذاب ترین بخش!... حتما تا الان به دنبال یادگیری موشن گرافیک بودین، ولی خب ممکنه دوره‌ای با کیفیت و قیمت خوبی پیدا نکرده باشید؛ تو این بخش سعی می‌کنیم نکاتی برای خرید بهترین دوره موشن گرافیک رو براتون بیان کنیم. پس همراه‌مون باشین :)

 

موشن گرافیگ دقیقا چیست؟!

کلمه موشن (Motion) توی فارسی به معنی پویا و هر چیز در حال حرکتی هست و به فیلم‌ها و کلیپ‌هایی که پیام و محتوا رو به‌صورت متحرک و با گرافیک و طراحی به مخاطب میرسونه، میگن موشن گرافیک! خب، انتقال پیام و محتوا به مخاطب هدف به صورت موشن گرافیگ، خیلی جذاب‌تر، تاثیرگذارتر و سریع‌تر اتفاق میوفته و به همین دلیله که دوره‌های موشن گرافیک طرفدارهای زیادی دارن! حتما نمونه‌هایی از موشن گرافیک رو دیدین و حتی از افراد مختلف تا شرکت‌های بزرگ هم برای جذب مشتری از این نوع محتواها استفاده‌های زیادی میکنن. خب فرض می‌‌کنیم حالا میخواهید موشن گرافیک رو یاد بگیرید ولی: - حتما می‌پرسید که اصلا یادگیری این هنر رو باید از کجا شروع کنیم و کدوم دوره میتونه ما رو به یک موشن گرافیست تبدیل کنه؟! - یا اصلا دوره‌ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب رو باید از کجا پیدا کنیم؟ جواب همه این سوالات رو میتونید توی قسمت بعد بگیرید.

 

خرید مناسب‌ترین دوره موشن گرافیک

توی این بخش میخوایم دو تا موضوع رو بررسی کنیم: ۱. از کجا یه دوره باکیفیت پیدا کنم؟ همیشه وقتی میخوایم یه دوره رو بخریم، باید به یک‌سری معیارها توجه کنیم که با یه کیفیت خوبی بتونیم اون مهارت رو یاد بگیریم؛ حالا می‌پرسید اون معیارها چیان؟ اول از همه باید نظرات کسایی که اون رو خریدن بررسی کنیم. اگر اون دوره امتیاز نسبتا بالایی داشت (مثلا امتیاز ۴ از ۵) خب معلومه اون دوره میتونه یه دوره مناسبی باشه! بعد از اون می‌تونید رزومه مدرس دوره رو بررسی کنید و ببینید این مدرس (آقا یا خانم فلانی!) چه مهارت‌ها و فعالیت‌هایی رو بلده و یا حتی نظرات دیگران راجع به اون مدرس چیه! یسری ملاک‌های دیگه مثل توضیحات، مدت زمان، سرفصل‌ها و... رو بررسی کنید که اگر مناسب دیدید شروع کنید به یادگیری :)

۲. دوره موشن گرافیک با قیمت مناسب و یا حتی رایگان رو از کجا میتونم ببینم؟! اگر بخواهید که تک تک سایت‌ها رو بگردید به‌دنبال یه دوره خوب و ارزون باشین، باید چندین ساعت از عمرتون رو هدر بدین تا شاید به اون دوره موردنظرتون برسید! ولی چرا عاقل کنید کاری که باز آرد پشیمانی؟!... برای دیدن یه دوره با کیفیت خوب و با بهترین کیفیت و قیمت، توی دوره‌بین می‌تونید با یه جستجوی ساده به همه‌ی دوره‌های سراسر اینترنت و تمام این معیارها دسترسی داشته باشید و خیلی آسون دوره موشن گرافیک با قیمت مناسب یا حتی رایگان پیدا کنید! 

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی