وبلاگ دوره‌بین

با وردپرس، آسان و رایگان سایت بساز!

با وردپرس، آسان و رایگان سایت بساز!


فهرست مطالب

    شاید اسم وردپرس را زیاد شنیده باشید و مشتاق هستید بدونید وردپرس چیست؟ پس با ما همراه باشید تا ببینیم وردپرس چیست؟

    برای راه اندازی وب سایت سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آنها نسبت به بقیه برتری هایی دارند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب‌ها و پیوسته‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه نویسی می توانید سایت خود را راه اندازی کنید.

     وردپرس به خاطر دلایلی همچون رایگان بودن، طراحی بسیار راحت و آسان با آن، جعبه ابزار قدرتمند، انعطاف پذیری بالا، به روزرسانی دائمی، نیاز نداشتن به کدنویسی بسیار محبوب و پرطرفدار است به طوری که بیش از ۶۰ میلیون وبسایت با ورد وردپرس طراحی شده اند.

    هزینه پایین یکی از ویژگی های عالی سیستم‌های مدیریت محتوا است. مثلاً سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس به صورت رایگان و اپن سورس (منبع باز) ارائه می‌شوند و تنها هزینه آنها مربوط به افزونه‌ها یا پلاگین‌هایی است که برای اضافه شدن امکانات به سایت خود مجبور به خریداری آنها هستید‌.

     راحتی استفاده از سیستم های مدیریت محتوا از دیگر مزایای آن است به طوری که شما بدون نیاز داشتن به مهارت کدنویسی به راحتی می‌توانید وب سایت خود را به روز رسانی کنید.

     سفارش سازی وبسایت از دیگر مزایای cms‌ها است که این قابلیت باعث می‌شود که حتی یک شخص بسیار مبتدی هم بتواند وبسایت خود را به دلخواه طراحی کند.

     صرفه جویی در هزینه و زمان به دلیل اینکه هزینه ای صرف برنامه‌نویس و کدنویس نمی‌شود.cms‌هااین امکان را به مدیران سایت خود می دهند که سطوح دسترسی کاربران را کنترل کنند و مدیریت محیط کاربری خود را به عهده داشته باشند.قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی هم دارند.

    جالب بدونید که با اینکه طراحی سایت با وردپرس یکی از راحت‌ترین کار‌ها هست هنوز خیلیا هزینه می‌کنند که یکی براشون با وردپرس سایت طراحی کنه و این یعنی حتی از این مهارت آسون هم میشه کلی پول دراورد.

    اگه قصد شروع این مهارت رو داری همین الان اینجا رو لمس کن و در دوره‌بین با بهترین دوره‌های آموزشی وردپرس همراه شو.

    بقیه چی گفتن

    اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

    شما چی میگی