وبلاگ دوره‌بین
KWfinder ابزاری برای سئوی بهتر!

KWfinder ابزاری برای سئوی بهتر!


فهرست مطالب
  • مقدمه
  • کاربرد های ابزار KWfinder
  • تحقیق کلمه کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • مزایا و معایب ابزار kwfinder
  • خرید اکانت KWfinder
  • کلام آخر

مقدمه

ابزار KWfinder در آگوست سال 2014 شروع به کار کرد و به دلیل سهولت استفاده، رابط کاربری مناسب و دقت بالا به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تحقیق کلمات کلیدی برای سئو تبدیل شد. به کمک این ابزار می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خودتان را پیدا کنید، سختی آنها را بررسی کنید، میزان سرچ و رقابت در آن‌ها را مشاهده کنید و بهترین کلمات کلیدی مناسب سایت‌ خود را انتخاب کنید.

سایت KWFinder یکی از ابزارهای کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی است که به شما در یافتن کلیدواژه های کم رقابت و با حجم جستجوی بالا کمک می کند. شما با بهینه سازی سایت خود برای این کلیدواژه های ارزشمند می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

همچنین این ابزار به شما اطلاع می دهد که به ازای یک کلمه کلیدی مشخص چه رقبایی دارید و وضعیت بک لینک هر یک از این رقبا نسبت به شما چگونه است. با داشتن این اطلاعات شما راحت تر می توانید تشخیص دهید که برای بهبود رتبه خود به چه اقداماتی نیاز دارید.

 

کاربرد های ابزار KWfinder

تحقیق کلمه کلیدی

هنگامی که کلمات کلیدی خودتان را به kwfinder می‌دهید این ابزار اطلاعات کاملی از این کلمات رو به شما ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند میزان جستجو، میزان دشواری در کسب رتبه بالا، هزینه تقریبی تبلیغات کلیکی و... .

 

آنالیز رقبا

به کمک این ابزار می‌توانید با واردکردن دامنه سایت رقیب، متوجه شوید که روی چه کلماتی از طریق سئو یا تبلیغات گوگل ورودی می‌گیرند.

 

مزایا و معایب ابزار kwfinder

ابزار kwfinder تمامی اطلاعات مورد نیاز را  در اختیار شما قرار میدهد که این امر باعث می شود فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، سریع‌تر و آسان‌تر انجام بشود. همچنین به کمک این ابزار می‌توانید رقبای خودتان را نیز آنالیز کنید. همین‌طور در کلمات کلیدی بلند (Long-tail Keywords) دقت این ابزار بسیار بیشتر از سایر ابزارهای مشابه هست. از دیگر مزایای بسیار عالی این ابزار این هست که وقتی در kwfinder حساب کاربری پریمیوم تهیه کنید این حساب شامل سایر ابزارهای Mangools هم می شود.
اما ایرادی که به این ابزار وارد می شود این  هست که در زمینه تحلیل رقبا دقت بالایی ندارد. همچنین قیمت اشتراک پریمیوم این ابزار نیز نسبت به سایر ابزارها کمی بیشتر هست و همین‌طور در اشتراک رایگان، دسترسی بسیار محدودی به کلمات کلیدی دارید و برای دسترسی بیشتر باید حساب کاربری خودتان را ارتقا بدید.

 

خرید اکانت KWfinder

پس از استفاده 10 روزه از اشتراک رایگان kwfinder باید حساب کاربری خودتان را به یکی از پلن های Basic ، Premium و Agency ارتقا بدهید.

Basic: می‌توانید روزانه تا 100 کلمه کلیدی جستجو کنید و هر بار حداکثر از 200 کلمه کلیدی خروجی بگیرید. قیمت ماهانه این اکانت 49 دلار هست.

Premium: می‌توانید روزانه تا 500 کلمه کلیدی جستجو کنید و هر بار حداکثر از 700 کلمه کلیدی خروجی بگیرید. تعرفه این اکانت ماهانه حدود 69 دلار هست.
Agency: با تهیه این اکانت می‌توانید روزانه تا 1200 کلمه کلیدی جستجو کنید و در هر نوبت حداکثر از 700 کلمه کلیدی خروجی بگیرید. قیمت ماهانه این اکانت 129 دلار هست.
در صورت خرید اشتراک سالانه نیز شامل تخفیف خواهید شد. برای تهیه اشتراک kwfinder در صورتی که حساب بین‌المللی دارید می‌توانید مستقیما پرداخت رو انجام بدهید و از آن استفاده کنید و همچنین می‌توانید از طریق سایت‌های واسطه نظیر ایرانیکارت هم اقدام به خرید اکانت کنید.

 

کلام آخر

در آخر این ابزار یکی از ابزارهای جامع و مفید در بخش تحقیق کلمات کلیدی محسوب میشه که اطلاعات مفیدی از کلمات کلیدی حوزه کاری شما و همچنین رقبای شما در اختیارتون قرار میده. این نکته رو در نظر داشته باشید که هیچ ابزاری کامل نیست و حتما از مجموعه ابزارهای این حوزه استفاده کنید و از اطلاعات همه اون‌ها بهره ببرید تا بتونید یکی از اصلی‌ترین گام‌های سئوی سایت خودتون رو محکم بردارید. برای آشنایی بیشتر می‌تونید به لینک سر بزنید و همچنین می‌توانید بهترین دوره‌های سئو سراسر وب را در دوره‌بین مشاهده نمایید.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی