اطلاعات دوره
آموزش فلسفه ذهن – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فلسفه ذهن – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ذهن عجیب‌ترین و پیجیده‌ترین مساله در جهان فیزیک ما است. لازم است انسان امروزی برای ذهن خود طرحی نو ساخته و سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد و سرانه مطالعه و آموزش خود را در حوزه ذهن که اصلی‌ترین بخش وجودی محسوب می‌شود، بیشتر کند، بنابراین  ما در این آموزش تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها و پرهیز از به کارگیری اصطلاحات پیچیده فضایی جذاب، متناسب با ذائقه همه رشته‌ها حتی رشته‌های ریاضی فراهم کنیم.
دوره آموزش فلسفه ذهن – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسن فاطمی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلسفه ذهن – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آیت

من هیچ آشنایی نداشتم خیلی عالی بود مطالب مفید بود.

سیامک

خیلی کامله، انیمشن و توضیحات به گونه ای هست که جای هیچ سوالی برای مخاطب نمونه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی