اطلاعات دوره
دوره رایگان  برنامه نویسی ذهن
مسیر آموزشی

دوره رایگان برنامه نویسی ذهن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان برنامه نویسی ذهن و طرز فکر با هم یاد می گیرم که چطور می توانیم طرز فکر خود را تغییر دهیم و به فردی خوش فکر تبدیل شویم، تا در زندگی موفق شویم. با دوره رایگان طرز فکر از حامد صادقی مدرس رشد شخصیتی در خدمت شما هستیم. قطعا دیدیده اید در بیشتر کتاب ها چه کسب و کار و روابط و چه موفقیت به اولین چیزهایی که اشاره می کنند. این است که روی فکر خود کار کنید، فکر خود را رشد دهید تا بتوانید در خود تحول ایجاد کنید. در این دوره یاد می گیریم که چطور طرز فکر خود را تغییر دهیم، یا اصلا چه طرز فکرهایی به نفع ما هستند. شما با یادگیری این دوره می توانید طرز فکر خود را تغییر دهید تا به موفقیت های بسیاری در زندگی و کسب و کارتان دست پیدا کنید. آنچه در دوره رایگان برنامه نویسی ذهن بیان می کنیم:
دوره دوره رایگان برنامه نویسی ذهن دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان برنامه نویسی ذهن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Emad Kadkhoda

عالی بود حتما دوره پولی طرز فکرم تهییه کنید دوستان من تهییه کردم راضی بودم

محمد حسین فیضی

ممنون خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی