اطلاعات دوره
دوره آنلاین برنامه نویسی پایتون 101 و 102
مسیر آموزشی

دوره آنلاین برنامه نویسی پایتون 101 و 102

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا ، تفسیر ، تعاملی و شی گرا است. پایتون به گونه ای طراحی شده است که بسیار قابل خواندن باشد. پایتون در زمان اجرا توسط مترجم پردازش می شود. شما نیازی به تهیه برنامه خود را قبل از اجرای آن ندارید. شما واقعاً می توانید در نوعی پایتون بنشینید و مستقیماً با مفسر در تعامل باشید تا برنامه های خود را بنویسید. پایتون از سبک یا تکنیک برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کند که کد را درون اشیاء محصور می کند. پایتون یک زبان عالی برای برنامه نویسان سطح مبتدی است و از توسعه طیف گسترده ای از برنامه ها از پردازش متن ساده گرفته تا مرورگرهای www تا بازی ها را پشتیبانی می کند.   "در پایان دوره گواهینامه بین المللی از یک شرکت معتبر اروپایی ارائه می گردد."      
دوره دوره آنلاین برنامه نویسی پایتون 101 و 102 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علی دهقان چاه عربی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین برنامه نویسی پایتون 101 و 102 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی