اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پایتون پیشرفته – ترفندهای Python
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون پیشرفته – ترفندهای Python

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ترفندهای برنامه‌نویسی پایتون، سعی شده است مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات در خصوص استفاده از امکان زبان برنامه‌نویسی پایتون و کتابخانه‌های استاندارد آن، بررسی شود. با آموختن نکات و ترفندهایی که در این آموزش ارائه شده‌ است، دانش برنامه‌نویسی شما به سطح بالاتر از متوسط می‌رسد و می‌توانید برای آموختن نکات پیشرفته‌تر، برنامه‌ریزی کنید. تمرین و تکرار این نکات و استفاده همیشگی از آن‌ها در پروژه‌های مختلف، ذهن شما را برای نوشتن برنامه‌های بهتر، سریع‌تر، توسعه‌پذیرتر و حرفه‌ای‌تر، ورزیده خواهد کرد.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون پیشرفته – ترفندهای Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون پیشرفته – ترفندهای Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اکبر

در سایت ها هست ولی این در یک پکیج بسیار کامل و مناسب هست. مثال ها عالی بود.

حامد

یک نگاه متفاوت به برنامه نویسی، خیلی جذاب تر شد پایتون  برای من

وحید

کاملا با بیان شیوا و دل نشین توضیح داده بودند مطالبش حرف نداشت.

شیما

خیلی خیلی تدریس خوب بود آموزش ها کاملا با سرفصل ها مطابقت داشت ولی حس میکنم یه جاهایی رو در بحث توابع کم توضیح داده بودند.

سهیل

ایشون سرآمد همه مدرسین فرادرس هستند. خیلی از نحوه تدریس ایشون راضی ام.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی