اطلاعات دوره
برنامه نویسی پیشرفته
مسیر آموزشی

برنامه نویسی پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این درس فنونی مورد بررسی قرار می‌گیرند که در نوشتن برنامه‌های با کیفیت مؤثرند. محور اصلی این فنون برنامه‌نویسی شیءگرا خواهد بود که در قابلیت نگهداری برنامه‌ها و استفاده مجدد از اجزای آن‌ها نقش کلیدی دارد. علاوه بر این، درستی کارکرد، سرعت اجرا و استفاده بهینه از حافظه عوامل کیفی دیگری هستند که مورد توجه این درس هستند. زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده سی‌پلاس‌پلاس است اما سعی می‌شود تا حد امکان مفاهیم مطرح شده مستقل از زبان و در سطحی بالاتر مورد بحث قرار بگیرند. پیش‌نیاز این درس دانستن مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی به زبان سی (شامل مفاهیم پایه، توابع، ساختارها و اشاره‌گرها) می‌باشد. برنامه‌های مطرح‌شده در کلاس از طریق سایت یادداشت‌های درس به نشانی ramtung.ir/apnotes/html قابل دسترسی هستند.
دوره برنامه نویسی پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رامتین خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه نویسی پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

عالیه. من خودم مدرس هستم تو دانشگاه c++ درس دادم. به جرات میتونم بگم ایشون بی نظیرند.

سعید

دکتر خسروی فوق العاده هستند و به تبع این دوره برنامه نویسی پیشرفته هم بسیار عالی هست. ایشون مهندسی اینترنت هم در همین سایت مکتب خونه رو دارند که می تونید نگاه کنید! امیدوارم استادی مثله ایشون در دوره تحصیلتون گیرتون بیاد!

کامبیز

محشر بود. بعد از چند سال کار و یادگیری با دیدن این دوره تازه فهمیدم چیزی از برنامه نویسی بلد نیستم!

مصطفی اورعی آهنگر

واقعا استاد هست هم از نظر اخلاقی هم شیوه تدریس و مهارت. خدا خیرش بده. از اون آدم هایی هست که خیلی مخالف سمبل کردن کار هست و تدریسش هم الحق کامل و تمام و کمال هست. حیف از این اساتید تو دوره تحصیل خیلی کم گیر میاد!

کاربر مکتب‌خونه

بی شک ایشان یکی از بهترین اساتید با شیوه تدریس عالی و فوق العاده. بدون خستگی! واقعا نام استاد برازندشونه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی