اطلاعات دوره
دوره آموزش برنامه نویسی
مسیر آموزشی

دوره آموزش برنامه نویسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.4
  • آموزشگاه:سکان آکادمی4
  • مدرس:بهزاد مرادی4.5
  • زمان:6 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در عصر حاضر، یادگیری اصول برنامه‌نویسی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سیستم‌های آموزشی کشورهای تراز اول دنیا همچون کشورهای آمریکایی و اروپایی مبدل شده است و دلیل مهم انگاشتن چنین مهارتی توسط این کشورها، نیاز رو به رشد جامعه به این مهارت بسیار کاربردی می‌باشد به‌طوری‌که گفته می‌شود تا چند سال آینده، دانشگاه‌ها صرفاً بخش اندکی از نیاز بازار کار به برنامه‌نویسان را پوشش خواهند داد. بدون شک عنوانی که می‌توان برای عصر حاضر درنظر گرفت، عصر تکنولوژی است و شاهد چنین ادعایی هم این است که در عصر کنونی، تکنولوژی در تمامی جنبه‌های زندگی ما از حریم‌خصوصی گرفته تا محیط کار و … رخنه کرده است؛ در مورد تأثیرات زیاد تکنولوژی در بهبود زندگی بشری جای هیچ‌گونه بحثی نیست اما درعین‌حال بایستی بررسی کنیم و ببینیم که به چه شکل می‌توانیم نسل جدیدمان را از مصرف‌کنندهٔ تکنولوژی به تولید‌کنندهٔ آن مبدل سازیم. 
دوره دوره آموزش برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط بهزاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

baran

با عرض سلام واقعا دیگه نمیدونم چطور این لطف تون رو جبران کنم.یعنی واقعا عالی هستین . امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشین.

کاربر میهمان

سلام،من واقعا ممنونم که مقدمه و استارت برنامه نویسی رو گذاشتین من خودم متولد 1382 هستم و 3dmax و فتوشاپ و html و css بلدم و از اینکه تونستم با سایت شما با برنامه نویسی آشنا شوم خیلی خوشحالم و همچنین معتقدم که کد نویسی و گرافیک هیچ محدودیت سنی نداره !!

mohammad.einy.

خیلی عالیه.من نصف دوره های آموزشی اینجا رو خوندم، بی نظیرید.واقعا خسته نباشید.تنها ترسم اینه ک یه روزی خسته شید.آموزش این علم به این زبان ساده تو کشور ما نایابه.از این که تونستم به کمک شما به یه برنامه نویس تبدیل بشم . و وارد دنیای بزرگ کامپیوتر بشم خوشحالم.این سایت رو هرگز تو مسیر زندگیم فراموش نمیکنم.چون شروع مسیرم با این سایت بود.خیلی ممنون از همه زحمت کشان این سایت

fighter

خسته نباشید

کاربر میهمان

سلام و خسته نباشيد سكان آكادمي جاييه كه هركسي بهش نياز داره!! واقعاً عاليه و ممنونم از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی