اطلاعات دوره
دوره شروع برنامه نویسی با پایتون - متوسط
مسیر آموزشی

دوره شروع برنامه نویسی با پایتون - متوسط

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان پایتون زبان ورود به دنیای برنامه نویسی است. آموزش مفاهیم این زبان از پایه بسیار مهم است که در دوره شروع برنامه نویسی با پایتون این مفاهیم را می توان آموخت. شاید از اینکه وبسایت اینستاگرام با پایتون نوشته شده شوکه شوید. اما کاملا واقعی است. زبان برنامه نویسی پایتون  در بسیاری از کشور ها در مدارس و دانشگاه ها به عنوان زبان اصلی ورود به دنیای برنامه نویسی تدریس می شود.
دوره دوره شروع برنامه نویسی با پایتون - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره شروع برنامه نویسی با پایتون - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهديس وهاب

با تشکر

حامد یزدانی

عالی

سمیه غضنفرپور

تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی