اطلاعات دوره
برنامه نویسی سوکت با زبان پایتون - پروژه محور - متوسط
مسیر آموزشی

برنامه نویسی سوکت با زبان پایتون - پروژه محور - متوسط

128,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 128,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره برنامه نویسی سکوت با زبان پایتون در 10 ساعت به صورت پروژه محور به آموزش سوکت نویسی در پایتون و ساخت پروژه برنامه چت می پردازیم. با سلام خدمت همه دوستان، پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب در جهان است. یکی از مسائل مهم برنامه نویسی که کاربرد فراوانی دارد بحث سوکت است. برنامه نویسی سوکت به معنای توانایی اتصال دو یا چند سیستم است که امکان ارسال متن و انواع فایل ها را داشته باشد. در دوره برنامه نویسی سوکت در پایتون یاد می گیرید که چطور می توانید از سوکت استفاده کنید. در دوره برنامه نویسی سوکت در پایتون قرار است برنامه ای بنویسید که امکان ارسال پیام و فایل را بین دو یا چند کامپیوتر داشته باشد. البته قبل از نوشتن پروژه مورد نظر به صورت کامل با مفاهیم سوکت آشنا می شوید.
دوره برنامه نویسی سوکت با زبان پایتون - پروژه محور - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 128,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه نویسی سوکت با زبان پایتون - پروژه محور - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی