اطلاعات دوره
آموزش لیست در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش لیست در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان پایتون یک زبان سطح بالا و همه منظوره است که خوانایی بالایی دارد و کتابخانه‌های فراوانی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این زبان که یکی از زبان‌های شی‌گرا محسوب می‌شود، از مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی، از جمله: برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور پشتیبانی می‌کند. در پایان این آموزش، مخاطب می‌تواند به زبان پایتون برنامه‌نویسی کند. ما در این آموزش قصد داریم تا لیست در زبان برنامه‌نویسی پایتون با مثال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش لیست در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لیست در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

با عرض سلام خدمت استاد شیرافکن و تیم قدرتمند فرادرس . راستش من قبل از شروع این آموزش، دوره های دیگری رو نگاه کردم و با اختلاف بهترین آموزش پایتون هست . هم سرعت تدریس خوب هست هم مثال های متنوع حل میشه و بنظرم خیلی کامل هست . در یک کلام عاااالیی. با کیفیت ترین آموزشی بود که تا الان دیدم. من همین امروز تموم کردم این فایل رو و برای اولین بار بود که اشکالات ریز و مفاهیمی که بارها در موردش با مشکل مواجه شده بودم، برطرف شد. خیلی ممنونم از آقای دکتر شیر افکن.

حامد

خوب است

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی