اطلاعات دوره
آموزش مدیریت استثناها در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استثناها در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان پایتون یک زبان سطح بالا و همه منظوره است که خوانایی بالایی دارد و کتابخانه‌های فراوانی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این زبان که یکی از زبان‌های شی‌گرا محسوب می‌شود، از مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی، از جمله: برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور پشتیبانی می‌کند. در پایان این آموزش، مخاطب می‌تواند به زبان پایتون برنامه‌نویسی کند. ما در این آموزش قصد داریم تا مدیریت استثناها در زبان برنامه‌نویسی پایتون با مثال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مدیریت استثناها در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استثناها در زبان برنامه نویسی پایتون با مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی