اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی روبی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی روبی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش شما با زبان برنامه‌نویسی Ruby (روبی) که یک زبان شی‌گرا، پویا و متن‌باز (Open Source) است، آشنا می‌شوید. در روبی همه‌ چیز شی است و در واقع روبی نهایت شی‌گرایی است و شما چیزی جز شی نمی‌بینید. روبی شباهت‌هایی به زبان پایتون دارد و نیز از زبان‌هایی مانند: پرل (Perl)، اسمال‌تاک (Smalltalk)، ایفل (Eiffel)، ایدا (Ada) و لیسپ (Lisp) تاثیراتی را پذیرفته است. روبی بر روی سیستم عامل‌های مختلف، مانند: ویندوز (Windows)، مک (Mac OS X)، لینوکس و دیگر نسخه‌های یونیکس قابل اجرا است (توجه کنید که روبی مستقل از پلتفرم است). ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با زبان برنامه‌نویسی روبی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی روبی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میر حسن شمس موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی روبی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

طاها

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی