اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با برنامه نویسی R (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با برنامه نویسی R (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش بیوانفورماتیک مقدماتی شامل دو بخش است. در بخش اول مروری بر زیست مولکولی انجام می شود و سپس بیوانفورماتیک و تاریخچه آن و در ادامه تطابق دوتایی و چندتایی توالی ها، جستجوی توالی، مدل مارکوف مخفی، پروفایل، PSSM و در نهایت ساخت درخت فیلوژنتیکی (Phylogenetic tree) آموزش داده می شود. این آموزش هم مفاهیم تئوری و هم عملی می پردازد و نرم افزارها و سایت ها و دیتابیس های اولیه را آموزش می دهد. در بخش دوم زبان R آموزش داده می شود. این آموزش مقدماتی است و مفاهیم پایه برای یک دانشجوی علاقه مند به کار در مباحث بیوانفورماتیک آموزش داده می شود. همچنین با تعدادی از پکیج های بیوانفورماتیکی آشنا می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا جستجوی تشابه در پایگاه داده ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با برنامه نویسی R (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با برنامه نویسی R (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

shadi

بسیار عالی بود، سپاس

بهناز

تدریس عالی بود

یاسمین

با سلام و خسته نباشید به سایت عالی فرادرس بنده از این اموزش بهره کافی بردم و با اینکه زمانش کم بود من حس میکنم کامل مسلط شدم و عالی بود و نحوه بیان بسیار شیوا و ساده بود با تشکر از اساتید عالی و حرفه ای تان

پروانه

با سلام، بسیار شیوا تدریس کردند، ممنون از این امکان یادگیری آسانی که فراهم می کنید.

لیلا

بسیار خوب بود. به نظرم بهتر میشد اگر در مثال ها، داده ها را از یک تا مثلا سی انتخاب نمی کردند و مثلا از دو تا سی و یک انتخاب می کردند تا راحتتر بین عدد سوم یا سومین عدد افتراق قائل می شدیم. ممنون از دوره ی خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی