اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی Fish (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی Fish (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس با تمرکز بر دستورهای زبان برنامه‌نویسی Fish، سعی می‌شود تا توانایی لازم در مخاطب به وجود آید تا به واسطه‌ آن بتواند مدل‌سازی و تحلیل دقیق‌تر و ساده‌تری از پروژه‌های واقعی در نرم‌افزار پیاده نماید. ما در اين آموزش قصد داريم تا شروع به کار با زبان برنامه‌نویسی Fish را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی Fish (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی شاداب فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با زبان برنامه نویسی Fish (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهنیا

بسیار خوب

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی