اطلاعات دوره
آموزش توسعه وب با زبان برنامه نویسی Go (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش توسعه وب با زبان برنامه نویسی Go (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرود غفوری4.8
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Go (گو)، زبان برنامه نویسی ساخته و توسعه داده شده توسط شرکت گوگل است. مترجم این زبان از گنو/لینوکس، مک او اس، ویندوز و انواع سیستم عامل های بی اس دی مانند FreeBSD پشتیبانی می کند. زبان گو به مرور به یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب مبدل شده است. در این کارگاه شما ضمن آشنایی با گو، توسعه وب با آن را می آموزید.
دوره آموزش توسعه وب با زبان برنامه نویسی Go (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرود غفوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توسعه وب با زبان برنامه نویسی Go (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اشکان

خیلی خوب بود.

حسن

بسیار عالی بود، لذت بردم از نحوه تدریس استاد غفوری

حسین

جالب بود. سپاس فراوان :)

اميررضا

بسيار عالي. ممنون از فرادرس، خيلي خيلي ممنون.

حمید

مرسی از آموزش های خوبت فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی