اطلاعات دوره
کارگاه پروژه محور برنامه نویسی با R و R Studio با رویکرد علم داده و یادگیری ماشین
مسیر آموزشی

کارگاه پروژه محور برنامه نویسی با R و R Studio با رویکرد علم داده و یادگیری ماشین

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره “برنامه نویسی با R و R Studio با رویکرد علوم داده و یادگیری ماشینی” اگه به دیتاساینس علاقه دارید، مطمئنا پلت فرم و زبان R به گوشتون خورده و شاید اعتقاد داشتید یادگیری اون همیشه سخت و مشکل بوده. تو این دوره متوجه میشید چنین اعتقادی صحت نداشته و بعد از گذروندن دوره عاشق R خواهید شد! و با اعتماد بنفس کامل  این ابزار رو به مهارت های  خودتون اضافه می کنید. زبان R یک پلتفرم و زبان بسیار انعطاف پذیر برای کاوش، مصورسازی و درک داده هاست و تو سال های اخیر همیشه جزو سه ابزار برتر داده کاوی بوده و به علت رسپانسیو بودن و سادگی کار با اون همیشه مورد استقبال سازمان ها و شرکت ها و دانشجویان قرار گرفته. توی این دوره با صفر تا صد این نرم افزار اشنا خواهید شد و به راحتی پروژه های کاری و دانشگاهیتون رو تو این نرم افزار پیاده می کنید. از مزیت های این دوره ارائه مباحث مفهومی و تئوری قبل از پیاده سازی است که دید خیلی خوبی نسبت به هر تحلیل به شما خواهد داد. سرفصل های دوره: مقدمه ای بر R مفاهیم پایه ای و کاربردی پیش پردازش و مدیریت داده ها کار با انواع داده در R ایجاد یک مجموعه داده ورود داده به نرم افزار توابع مفید برای کار با داده ها روش های پیش پردازش داده ها قبل از تحلیل توابع پیشرفته آشنایی با محیط گرافیکی و نمودارها رسم یک نمودار ساده پارامترهای گرافیکی تغییرات دلخواه در ظاهر گراف گراف های پایه(میله ای، دایره ای، خطی، هیستوگرام، پراکنش و…) آشنایی با ggplot2 تحلیل های توصیفی و استنباطی آماری آمار توصیفی رگرسیون تحلیل آنالیز واریانس روش های یادگیری ماشینی-خوشه بندی(Clustering) مبتنی بر افراز(k-means) سلسله مراتبی(ward) روش های یادگیری ماشینی-دسته بندی(Classification) رگرسیون لجستیک درخت تصمیم Naïve Bayes KNN ماشین های بردار پشتیبان(SVM) مباحث تکمیلی کاهش بعد کار با داده های ناموجود بسته rattle تمام مباحث در پروژه های واقعی ارائه میشوند.
دوره کارگاه پروژه محور برنامه نویسی با R و R Studio با رویکرد علم داده و یادگیری ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط علی رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه پروژه محور برنامه نویسی با R و R Studio با رویکرد علم داده و یادگیری ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی