اطلاعات دوره
آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان برنامه نویسی پایتون
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان برنامه نویسی پایتون

100,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 100,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این پکیج آموزشی در 8 ساعت آموزش ویدیویی با کیفیت به طور کامل آموزش برنامه نویسی ربات تلگرام با زبان برنامه نویسی محبوب پایتون آموزش داده می شود. باسلام خدمت همه عزیزان، در خدمت شما هستم با دوره آموزش برنامه نویسی ربات تلگرام با پایتون پیام رسان تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در جهان است که در کشور عزیزمان ایران هم مخاطبین خیلی زیادی دارد. یکی از امکانات خوب و پرکاربرد آن امکان ساخت ربات هست که هرکس می تواند یک یا چند ربات برای خود داشته باشد.
دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان برنامه نویسی پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان برنامه نویسی پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

arman

عالی

اشکان مطاعی

عالی بود ممنون

پوریا امیری

بعد مشاهده دوره عالی بود

هاوار تاقانه

عالی ممنون

علی احمدی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی