اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پایتون با بررسی 11 پروژه آموزشی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون با بررسی 11 پروژه آموزشی - متوسط

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره پروژه محور پایتون قصد داریم از صفر بصورت مقدماتی در 110 دقیقه به حل 11 تمرین و پروژه کوتاه زبان برنامه نویسی پایتون بپردازیم. همانطور که می دانید پایتون امروزه به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا تبدیل شده است که احتمالا این روند رو به افزایش خواهد بود. پس اگر شما یک برنامه نویس مبتدی و تازه کار پایتون هستید باید مهارت خود را افزایش دهید که می توان گفت بهترین کار برای این منظور حل پروژه ها و تمرین های متعدد است. ما در دوره پروژه محور پایتون تصمیم داریم با رویکرد عملی به حل 11 پروژه کوتاه بپردازیم و این تمرین ها را با هم از ابتدا کدنویسی و بررسی کنیم. در دوره پایتون پروژه محور که 11 تمرین پایتون را بصورت کامل با هم پیش خواهیم برد برای کسانی که آموزش های مقدماتی را گذرانده اند و می خواهند بصورت عملی تجربه کسب کنند مناسب است.
دوره آموزش پروژه محور پایتون با بررسی 11 پروژه آموزشی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عرشیا خندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون با بررسی 11 پروژه آموزشی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Rohallah Bazzi

دوره خوبی مخصوصا توضیحات مدرس

Hossein Tavakoli

آموزش از نظر کمی به اندازه و کیفی مناسب میباشد

fateme

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی