اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پایتون - ساخت موزیک پلیر - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون - ساخت موزیک پلیر - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش پروژه محور پایتون قصد داریم با استفاده از کتابخانه Tkinter بصورت پروژه محور به ساخت یک Music Player با یاپتون بپردازیم. همانطور که می دانید زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوب ترین زبان ها در حوزه برنامه نویسی است. با یادگیری این زبان شما می توانید در حوزه های مختلفی نظیر هوش مصنوعی و علم داده و یا حتی حوزه ی وب به فعالیت بپردازید. با توجه به استفاده فراوان از این زبان تصمیم داریم در این دوره به آموزش ساخت یک موزیک پلیر در پایتون بپردازیم. آموزش زبان برنامه نویسی بصورت پروژه محور یکی از بهترین روش های یادگیری محسوب می شود به همین دلیل در این دوره بصورت خط به خط کد ها و دستورات را بررسی خواهیم کرد. در این دوره از کتابخانه Tkinter استفاده خواهیم کرد. در این آموزش یک پخش کننده موسیقی با امکانات پخش، توقف، ادامه و ... را پیاده سازی و در نهایت فایل py. را به exe. تبدیل خواهیم کرد.
دوره آموزش پروژه محور پایتون - ساخت موزیک پلیر - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین سینائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون - ساخت موزیک پلیر - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صادق

عالی بود خفن ترینه

mohammad mahdi

من برنامه نویس حرفه ای هستم آموزش رو برسی کردم عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی