اطلاعات دوره
آموزش ساخت موزیک پلیر اکولایز رادیو جوان در افتر افکت - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موزیک پلیر اکولایز رادیو جوان در افتر افکت - مقدماتی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی نحوه ساخت یک موزیک پلیر اکولایز فوق العاده زیبا به سبک رادیو جوان با افتر افکت (Adobe After Effects) را خواهید آموخت. ساخت یک نوع ساده از اکولایزر به سبک رادیو جوان را برای شما افراد تازه کار آموزش می دهم، که بسیار کاربردی و سرگرم کننده هست. در این دوره آموزشی سعی شده مطالب مفید عنوان شود و در کمتر از یک ساعت کار ساخت موزیک پلیر اکولایزر را در افترافکت انجام می شود.
دوره آموزش ساخت موزیک پلیر اکولایز رادیو جوان در افتر افکت - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین حبیبی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موزیک پلیر اکولایز رادیو جوان در افتر افکت - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امید شریفلو

با تشکر

الهه موسی پور

عالی

zahra ahmadi

عالی

محمدرضا نوروزی

خیلی خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی