اطلاعات دوره
آموزش ساخت موزیک پلیر آنلاین در اندروید
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موزیک پلیر آنلاین در اندروید

314,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 314,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی پوراحمدی3.2
  • زمان:7 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی به شدت جذاب قراره که یک اپلیکیشن موزیک پلیر طراحی کنیم. اما نه موزیک پلیری که توی سایت های فارسی زبان و غیر فارسی زبان موجوده! داخل موزیک پلیر ما از کامپوننت های متریال دیزاین استفاده شده؛ صفحه احراز هویت کاربر رو داریم که شماره موبایل کاربر وریفای میشه؛ بخش اضافه کردن موزیک جدید و تایید موزیک توسط ادمین و انتشار اون رو داریم. بخش جذاب کارمون هم صفحه خرید اشتراک هست که با وصل شدن به درگاه زرین پال می تونیم پلن اشتراک مدت دار تهیه کنیم. زبان کلاینت با Java و زبان سمت سرور با PHP می باشد. همچنین سرور ما روی هاست واقعی طراحی می شود که دانشجویان عزیز بتوانند روی موبایل خودشون اپلیکیشن رو همراه داشته باشند و به عنوان نمونه کار ارائه بدهند. توضیحات تکمیلی و خروجی نهایی دوره داخل ویدیو معرفی دوره قرار داده شده.
دوره آموزش ساخت موزیک پلیر آنلاین در اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی پوراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 314,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موزیک پلیر آنلاین در اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

fazel1381

سلام این دوره به زبان جاوا تدریس شده یا فلاتر؟

علیرضا احمدی

سلام و درود. جاواست

Sayhan

سلام با تشکر از دوره ی با کیفتتون. میشه بفرمایید خطای زیر رو چطوری حل کنم ؟ Parse error: syntax error, unexpected identifier “myPDO” in C:\xampp\htdocs\music_player\get_musics.php on line 3

ehsan.4000.m

سلام ببخشید میشه قابلیت دانلود موزیک رو به همراه دسته بندی و سرچ رو هم آموزش بدید ک کاربر بعداز خرید اشتراک بتونه ازشون استفاده کنه ولی قبلش نتونه؟

amirmahdimpk

سلام خسته نباشید سمت سرور برنامه رو میشه با SQlite نوشت یا اگر نه چگونه باید اکانت Cpanel رو تهیه کنیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی