اطلاعات دوره
آموزش ساخت کاور موزیک پلیر اکولایزر با Camtasia
مسیر آموزشی

آموزش ساخت کاور موزیک پلیر اکولایزر با Camtasia

26,460 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 26,460 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت کاور موزیک قصد داریم به ساخت انواع اکولایزر از جمله خطی و دایره ای با نرم افزار کمتازیا برای استفاده کاور موزیک و پادکست بپردازیم. استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام روز به روز در حال گسترس و افزایش است و همین امر موجب شده که کاربران زیادی آپدیت های سبک موسیقی و خوانندگان مورد علاقه خود در صفحات و کانال های مختلف دنبال کنند و اینگونه به جدیدترین آهنگ روز دنیا دسترسی داشته باشند. از طرفی خوانندگان و کمپانی های مختلف نیز از اهمیت و محبوبیت این شبکه های اجتماعی به خوبی مطلع هستند و آن ها را بستری بسیار مناسب برای خبررسانی از جدیدترین تراک های موسیقی ضبط شده و پلتفرم های پخش آن تا فروش بلیط کنسرت و اطلاع رسانی از مکان و زمان اجرای کنسرت می دانند. بنابراین بسیاری از خواننده ها و کمپانی های نشر موسیقی آهنگ های جدید خود را در این شبکه ها پخش می کنند و برای افزایش طرفداران و دنبال کنندگان، از طراحی های به خصوصی برای جذاب تر شدن پست هایشان استفاده می کنند که ساخت موزیک پلیر اکولایزر یکی از آن هاست. آنچه در دوره آموزش ساخت کاور موزیک پلیر اکولایزر با Camtasia بیان می شود:
دوره آموزش ساخت کاور موزیک پلیر اکولایزر با Camtasia دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جعفر سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,460 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت کاور موزیک پلیر اکولایزر با Camtasia را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهار جمالی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی