اطلاعات دوره
آموزش ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای اینستاگرام - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای اینستاگرام - مقدماتی

24,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 24,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با نحوه ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای ویدیو پست مخصوص اینستاگرام آشنا می شوید. اگر شما قصد ساخت کلیپ ویدیو برای صفحه اینستاگرام خودتان هستید و می خواهید این ویدیو ها را با موبایل خودتان بسازید می توانید از دوره آموزش ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای اینستاگرام استفاده کنید و با نحوه ساخت کلیپ در اینستاگرام با گوشی آشنا شوید.
دوره آموزش ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای اینستاگرام - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش فیلم در موبایل برای ساخت کلیپ با کاور برای اینستاگرام - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

منصور میناییان

با تشکر

حسن صادقی

با تشکر

امنه لواسانی

عالی

محمود شم آبادی

برای کسانی که خیلی با موبایل سروکار دارند، این آموزش خیلی مفید هست. مطالب جامع و کاربردی با بیان شیوا.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی