اطلاعات دوره
آموزش ساخت اکولایزر برای اینستاگرام در افتر افکت - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اکولایزر برای اینستاگرام در افتر افکت - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان، خیلی سریع به نکات اصلی ساخت یک اکولایزر جذاب برای اینستاگرام می پردازیم. ساخت اکولایزر در افترافکت انجام می شود. سلام دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه ، توی این دوره رایگان از سری آموزش های افتر افکت به اصول ساخت یک اکولایزر جذاب و حرفه ای برای اینستاگرام می پردازیم. شما بعد از به پایان رساندن این دوره میتوانید خیلی راحت تمام ایده های خود برای ساخت اکولایزرتان را عملی کنید.
دوره آموزش ساخت اکولایزر برای اینستاگرام در افتر افکت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اکولایزر برای اینستاگرام در افتر افکت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر آشیانی

عالییییییی بود

امیر جهرمی

سپاس.بسیار عالی و مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی