اطلاعات دوره
آموزش ساخت اکولایزر در افتر افکت After Effects
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اکولایزر در افتر افکت After Effects

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سینا احمدی نیت4.8
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکولایزر چیست؟ اکولایزرها، امواج صوتی با Level و فرکانس‌های مختلفی هستند که با پارامترهای مختلف شروع به حرکت همزمان با فایل صوتی می‌کنند. هر موزیک و فایل صوتی به دلیل لول‌ها و تن‌های متفاوت، نوع اکولایزر متفاوتی هم خواهند داشت. اهمیت یادگیری ساخت اکولایزر در افترافکت چیست؟ در دنیای امروز، روزانه ده‌ها آهنگ، پادکست، مداحی و صدها نوع دیگر که همگی آن‌ها نیاز به ساخت کاور و زیباسازی دارند؛ ساخته می‌شوند. اکولایزر ویدئو یا محدوده فرکانسی ویدئو، یکی از همان زیباسازی‌هایی است که برای فایل‌های صوتی ویدئویی به کار می‌رود. اکولایزرها را می‌توان یک نوع راه تبلیغاتی هم برای خواننده آهنگ، نهادهای پادکستینگ و سخنرانی‌های اشخاص در نظر گرفت که جذابیت بسیار خوبی را با خود به همراه دارد. این تکنیک، می‌تواند به خصوص برای افرادی که قصد دارند از آهنگ جدید خود رونمایی کنند یا پادکست جدیدی را ضبط و منتشر کرده‌اند؛ بسیار مفید باشد. هر کلیپ‌ساز، موشن‌گرافیست و پادکستری باید با نحوه ساخت اکولایزر آشنا باشد؛ چون به طور یقین از آن استفاده خواهد کرد. در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ در این آموزش، ابتدا به محیط نرم‌افزار و Import کردن فایل‌ها می‌پردازیم؛ سپس Animation و Transform در افترافکت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، Graph Editor، کار با کی‌فریم‌ها و کلیات اکولایزر در افترافکت و ساخت پروژه اول با آهنگ Bad Habits را به شما مخاطبین عزیز یاد خواهیم داد.
دوره آموزش ساخت اکولایزر در افتر افکت After Effects دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سینا احمدی نیت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اکولایزر در افتر افکت After Effects را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی