اطلاعات دوره
ساخت افکت موزیک اسپکتورم بروی نوشته در افتر افکت
مسیر آموزشی

ساخت افکت موزیک اسپکتورم بروی نوشته در افتر افکت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش رایگان افترافکت قصد داریم نحوه ساخت یک موزیک اسپکتورم حرفه ایی بسازیم که قطعا کاربردهای بالایی در زمینه هایی مثل ساخت تیزر، وله و.. دارد. آموزش رایگان افترافکت ساخت موزیک اسپکتورم بروی نوشته در این قسمت از سری آموزش رایگان افترافکت قصد داریم نحوه ی ساخت یک موزیک اسپکتورم بسیار حرفه ایی و خاص رو با هم بسازیم که قطعا کاربردهای بالایی در زمینه هایی مثل ساخت تیزر، وله و.. دارد. 
دوره ساخت افکت موزیک اسپکتورم بروی نوشته در افتر افکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت افکت موزیک اسپکتورم بروی نوشته در افتر افکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی