اطلاعات دوره
آموزش پلاگین Trapcode Particular در افتر افکت – ساخت انیمیشن لوگو
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین Trapcode Particular در افتر افکت – ساخت انیمیشن لوگو

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:5 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکثر افرادی که به صورت حرفه ای با نرم افزار افتر افکت و پلاگین های آن کار می کنند، بدون شک پلاگین Particular را بر روی نرم افزار نصب کرده اند و تقریبا در هر پروژه به نوعی از آن استفاده می کنند. شکی نیست که این پلاگین یکی از قدرتمندترین پلاگین های حال حاضر دنیا در تمام حوزه های مربوط به موشن گرافیک و حتی جلوه های ویژه سینمایی است. از جمله ویژگی های فوق العاده این پلاگین می توان به: Emmiterهای متنوع، سیستم های منحصر به فرد نورپردازی و دوربین، موتور شبیه ساز فیزیکی و سرعت بالای رندر اشاره کرد. اگر به دنبال پیشرفت در حوزه موشن گرافیک و به خصوص انیمیشن لوگو هستید، امروز این فرصت را دارید تا با این فرادرس همراه شوید و تکنیک های Particular برای انیمیشن لوگو را در قالب انجام پروژه های متعدد فرا بگیرید.
دوره آموزش پلاگین Trapcode Particular در افتر افکت – ساخت انیمیشن لوگو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین Trapcode Particular در افتر افکت – ساخت انیمیشن لوگو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سارا

مثال هایی که برای لوگو حل کرده بودند خیلی عالی بود و توضیحات مفیدی داشتند.

Mohammad Ali

سلام و خسته نباشید ممنون عالی بود. ولی کاش میشد مشکلاتمونم مطرح میکردیم و استاد پاسخ میدادن.

محمد

بسیار عالی آقای نسیمی فر همه آموزش های شما خوب هستن، ولی به نظر من اگر کیفیت میکروفن رو افزایش بدید شاهکار میشه هر چند این آموزش مفید بود و تمام مطالب رو تونستم یاد بگیرم ولی اگر کیفیت بهتر بود، خیلی خوب میشد.

طاها

سلام. آموزش ها عالی هست، ولی یکم صدا و میکروفون مشکل داره و صدا یجوریه و بعضی وقت ها توضیحات خیلی زیاد و بیش از اندازه میشه ...

مهاجر

سلام به آقای نسیمی فر و فرادرس اگر میشه حتما یه آموزش اختصاصی برای پلاگین stardust با تدریس آقای نسیمی فر بذارید واقعا آموزش ایشون عالیه. خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی