اطلاعات دوره
آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت

65,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 65,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت قصد داریم به معرفی و کار با پلاگین های کاربردی در افتر افکت بپردازیم و مهارت های لازم برای کار با آن ها را آموزش دهیم. پلاگین که در زبان فارسی آن را به افزونه ترجمه کرده اند را اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم باید بگوییم یک جز از نرم افزار است که یک ویژگی منحصر به فرد به آن نرم افزار می دهد و می تواند باعث اجرای عملیات خاصی شود. می توان گفت تقریبا تمام افرادی که در زمینه فیلم و انیمیشن فعالیت می کنند با نرم افزار افتر افکت کار کرده یا با آن آشنا هستند. ولی باید گفت که این نرم افزار به تنهایی تمام قابلیت های مورد نیاز را ندارد و برای انجام برخی کارها باید از پلاگین ها استفاده کرد تا بتوان خروجی های بهتری را ارائه کرد. در دوره آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت که بصورت تعاملی تهیه شده است به آموزش و معرفی پلاگین های کاربردی افتر افکت خواهیم پرداخت و مهارت کار با این پلاگین ها را آموزش خواهیم داد تا توانایی استفاده حرفه ای از پلاگین ها مختلف را کسب کنید. در این دوره سعی کرده ایم پلاگین هایی که در بازار کار بیشترین استفاده را دارند معرفی کنیم.
دوره آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی